1 juli 2015

Hello July, hello summer


Het is eindelijk 1 juli vandaag. Dat betekent niet alleen de eerste dag van de solden maar ook de eerste dag van de zomervakantie! Yay! Twee maanden waarin je even gewoon niets moet doen en gewoon kan genieten van het mooie weer. Ik heb een klein lijstje gemaakt met dingen die zeker op mijn to do lijstje staan deze zomer. Kijk je mee?


twee weken naar Kroatiƫ
nog een festival bezoeken (pukkelpop)
een bruin kleurtje krijgen
seizoen 4 en 5 van Pretty Little Liars verderkijken
een nieuwe serie beginnen kijken (het is tijd voor Gossip Girl)
heel wat artikeltjes schrijven voor m'n blog
veel naar het strand gaan (lees: ik heb afkoeling nodig in deze hittegolf)
shoppen in de solden
afspreken met vrienden
naar het Q-Beach House in Oostende
naar een openluchtzwembad
naar een optreden 
heel wat verschillende smoothies uittesten
een vakantiejobje hebben
uitslapen
steden bezoeken 
heel wat foto's maken
non-stop instagrammen
een filmmarathon houden
genieten van het nietsdoen


Zo dit zijn een aantal dingen die ik deze zomer zeker wil doen, maar daar kunnen natuurlijk nog dingen bijkomen. Het ziet er in ieder geval een perfecte zomer uit! Ik heb er zin in! 

Hoe ziet jouw zomer er uit? 
-xxx-

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een leuk lijstje! Een filmmarathon ga ik ook eens doen denk ik ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke plannen, ik zou er bijna jaloers op worden! Ik vind trouwens dat je een hele leuke blog hebt en ben je meteen gaan volgen via bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow