29 juni 2015

Rock Werchter 2015



Hallo daar! Ja hoor, ik ben er nog! De maand juni was ongelooflijk druk en ik had daarom helemaal geen tijd meer om te bloggen. Maar de examens zijn nu eindelijk voorbij en er staan twee maanden zomervakantie voor de deur, dus je kan je weer aan een heleboel artikeltjes verwachten. Afgelopen vrijdag ging ik met een aantal vriendinnen een dagje naar Rock Werchter, één van de grootste festivals in België. Wil je weten hoe het geweest is en welke artiesten ik allemaal heb gezien? Lees dan zeker verder.





Rock Werchter had dit jaar echt een geweldige line up maar spijtig genoeg konden een aantal artiesten op het laatste moment niet komen. Zo zeiden de headliners Foo Fighters af, net zoals Ben Howard, Sam Smith en Jessie J. Allemaal toppers, wat dan toch wel erg jammer is. Ben Howard zou normaal gezien opgetreden hebben op de main stage vrijdag en ik keek er enorm naar uit, dus ik vond het dan ook verschrikkelijk om de dag voordien te horen dat hij ziek was en zijn optreden moest cancelen. Toch had ik geen reden tot klagen want er kwamen die dag nog een aantal topartiesten. Zo zag ik Mumford & Sons, John Newman, Of Monsters and Man, Balthazar, Pharell Williams, Lonely the Brave en Gavin James. Ge-wel-dig! 





Het beste optreden van de dag? Voor mij was dat zonder twijfel Mumford & Sons. Ik ben echt fan van liedjes als I Will Wait, Little Lion Man of The Cave en het leek alsof heel de weide dit idee had. Iedereen was direct mee en Marcus Mumford speelde met veel plezier voor zo'n enthousiast publiek. 





Alleen al voor de typische festivalsfeer zou je naar Rock Werchter moeten gaan. Overal vrolijke mensen, veel zon en festivalfood. Zalig! 






Ik heb er van genoten en ga volgend jaar zeker terug! 
Ben jij al eens naar Rock Werchter geweest? 
-xxx-




1 opmerking:

  1. Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel te gek!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow