21 mei 2015

The Liebster Award #2

Yay! Ik werd voor de tweede keer genomineerd voor the Liebster Award, een soort tag waarbij je anderen nomineert om enkele vragen in te vullen. Ik werd genomineerd door Art Cook Read Repeat (dankje!!), zij stelde enkele leuke vragen voor me op en ik kan niet wachten om ze in te vullen! Ik heb natuurlijk ook weer een aantal bloggers genomineerd dus neem zeker een kijkje!

1. Op welk moment was je het gelukkigst? 
Wow, dat is een moeilijke vraag! Ik denk dat ik het gelukkigst ben als ik plezier maak met vrienden of familie. 

2. Wat is jouw guilty pleasure?
Ik ben echt verslaafd aan alles wat zoet is. Snoep, koekjes, taart, ijs, chocolade, I want it all! (en soms ook wat te veel haha)


3. Wat is jouw verborgen talent?
Ik ben niet echt een persoon met veel talenten denk ik haha. Ik doe wel erg veel, maar ik blink nergens in uit. Zo speel ik piano, speel ik tennis en dans ik al jaren. Telt dat? :) 

4. Als je iets aan jezelf zou kunnen veranderen, wat zou het dan zijn en waarom?
Mijn neus. Ik vind m'n neus helemaal niet mooi dus dat zou ik zeker willen veranderen.

5. Wat is je levensmotto?
Ik wil vooral leven volgens het motto 'Carpe Diem' (Pluk de dag, voor de niet-latijnsprekenden onder ons). Je moet vooral genieten van het leven en er het beste uit halen. Weg met al die negativiteit dus!
 
Pinterest
6. Wie zou je voor een dag eens willen zijn? 
Ik ben stiekem heel jaloers op het leven van Joy Anna Thielemans. Ze is een Vlaamse actrice (in één van mijn favoriete soaps, Thuis, dan nog wel!), heeft een wekelijkse column in het tijdschrift Flair én heeft de mooiste instagram van België en omstreken. Reden genoeg, denk ik?

7. Wat is je droomauto?
Ik vind de Mini Cooper's echt suuuper leuk, helaas is het prijskaartje dat niet echt.

8. Wat maakt jouw dag een topdag?
Hmm, ik denk dat als er iets in mijn dag gebeurt dat de moeite waard is er een foto van te nemen om te posten op instagram, het best een goede dag was haha.

9. Wat blijf je telkens weer uitstellen?
Ik ben echt een enorme uitsteller en dat is soms echt lastig. Ik stel alles uit en daardoor ben ook vaak ergens te laat voor. Zo beginnen de examens ook weer binnen twee weken en heb ik er nog steeds niets voor geleerd. #oeps

10. Welke 3 dingen staan op je bucketlist?
Ik wil heel graag en rondreis maken in de Verenigde Staten, wil een jaar studeren in het buitenland en ik wil ooit eens een rolletje hebben in een film of serie. #dromenmag

Ik nomineer:

De vragen: 
1. Wat doe je het liefst op een vrije dag?
2. Wat vind je het leukst aan bloggen?
3. Wat staat er op je wishlist?
4. Wat is je favoriete kledingstuk?
5. Wie is je rolmodel?
6. Wat is je favoriete moment van de dag?
7. Welke steden wil je nog bezoeken?
8. Kan je een dag zonder internet?
9. Wat is je favoriete serie?
10. Waar ben je goed in?

Zo, the Liebster Award is weer helemaal ingevuld!
-xxx-




4 opmerkingen:

  1. Wat tof om te lezen. Ik wil ook heel graag nog eens rondreizen in Amerika en Australië

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh leuke antwoorden! Liebster awards zijn altijd zo fijn om te lezen. En inderdaad een mini coopers zijn echt de één van de mooiste auto's. :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh, dankje voor de nominatie! Super lief! ♥ Ik zou mijn neus ook willen veranderen, ik vind hem ook niet mooi, en ik vind de jouwe net leuk? (: Hé, wat toevallig trouwens, mijn lijfspreuk is ook carpe diem! En je bent dus een Thuis kijker, ik ben van de 'andere kant' familie. Ben je ook al aan het aftellen naar de langverwachte seizoensfinale?

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow