7 april 2015

Den Haag hotspots


Dit weekend begon de Paasvakantie en we besloten er een weekendje op uit te trekken. We wouden niet te ver gaan en aangezien Den Haag maar twee uurtjes rijden is, was onze keuze snel gemaakt. We logeerden in de nabije badstad Scheveningen en hadden het erg naar onze zin. In deze blogpost toon ik twee food hotspots die je zeker niet mag missen wanneer je in Den Haag bent en toon ik ook nog enkele sfeerbeelden van de reis. Neem een tas koffie en zet je even neer want er volgen heel wat foto's! :)  



BITE ME! RESTAURANT




Onder het motto 'Little flavors of the world' vullen ze hun kaart met kleine gerechtjes van over de hele wereld. Ze gaan van Spanje tot helemaal in Thailand en bieden zo een lekkere lunch of diner. Ik koos voor Arabia: vegetarische shawarma met mini pitta broodjes en looksaus met de Special: huisgemaakte frieten met truffel olie, parmesan kaas en paprika poeder. Heerlijk! Mijn mama koos voor de heerlijke mini burgers, mijn papa voor een tonijnslaatje en zo proefden we van alles wat. Bite me! is echt een aanrader wanneer je 's middags een hapje wil eten. De porties zijn zo gemaakt dat je de gerechtjes met elkaar kan combineren of met je vrienden/familie kan delen. 



Het restaurant is gelegen op een gezellig pleintje in Den Haag en is zowel in de zomer als in de winter erg gezellig. Het is mooi ingericht, wat het erg leuk maakt om binnen te zitten, maar het heeft ook een fijn terras op het pleintje.  

Bite Me! Restaurant
Anna Paulownaplein 9
2518 BK Den Haag


HAAGSCHE TOREN THE PENTHOUSE








De Haagsche Toren is een 135 meter hoge wolkenkrabber die je een adembenemend zicht geeft over Den Haag, Scheveningen, Delft, Rotterdam en Leiden! Voor 6 euro p.p. kan je helemaal tot de 42e verdieping gaan en genieten van een drankje naar keuze in de Skybar. Ja, ook cocktails verkijgbaar! Er bevindt zich ook een restaurant op de bovenste verdieping, maar als je daar wil eten maak je best op voorhand een reservering. De Haagsche toren is een echte must-see voor mooie panorama foto's! 

Haagsche Toren
Rijswijkseplein 786
Den Haag


Den Haag is een heel aangename stad met gezellige pleinjes, leuke restaurantjes en fijne winkelstraten. We bezochten het Mauritshuis, het Vredespaleis, Paleis Noordeinde en een aantal andere plaatsen. Hieronder vind je nog enkele leuke sfeerbeelden van het weekendje Den Haag - Scheveningen.












Scheveningen is volgens mij echt dé place to be op een zonnige zomerdag. Het is één van de bekendste badplaatsen van Nederland. Dit komt waarschijnlijk door het prachtige Kurhaus hotel, de mooie dijk en pier en vooral de sfeer. Langs het strand zijn er tal van gezellige restaurantjes waar je tot 's avonds laat van de zee kan genieten. Het was alleen daar nu nog net te koud voor maar ik kom deze zomer zeker nog eens een dagje terug! 









Lots of love from Den Haag - Scheveningen
-xxx-




2 opmerkingen:

  1. Ik ben dinsdag nog in Den Haag geweest. Ik kom er niet vaak, maar ik vind het zo'n gezellige, levendige stad. De Passage is heel mooi hè, maar mijn favoriete winkels zitten toch in de gewoen straat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om m'n stadje eens te zien door iemand anders haar ogen, hihi! Prachtige foto's, vooral die met de zon. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow