23 maart 2015

What did I do? | Flair, schooltoneel, Ieper, The Script & optreden + 100 volgers!


Druk, druk, druk. Het is vandaag de eerste avond deze maand dat ik eens rustig een artikeltje kan schrijven. Ik heb deze maand al heel wat leuks gedaan en er staan nog een paar dingen op de planning. Zo stond ik deze maand met mijn instagramfoto in het tijdschrift Flair, deed ik mee aan het schooltoneel, ging ik op schooluitstap naar Ieper, ging ik eindelijk naar het concert van The Script en trad ik op voor de muziekacademie. En ik bereikte ook een (voor mij toch) grote mijlpaal in mijn blogstatistieken! 



Flair heeft elke week een 'instagram van de week'. Enkele weken geleden kon je met je lente interieur en de hashtag #flairlente een plaatsje in het tijdschrift krijgen. Mijn foto (links bovenaan) werd gekozen en ik sprong een gat in de lucht toen ik erachter kwam. :)


Al enkele maanden was ik iedere week aan het repeteren voor het schooltoneel 'De Golf'. Vorig weekend was het dan eindelijk zover! We speelden voor drie volle zalen en het was een succes! Het toneel gaat over een geschiedenisleraar die tijdens zijn lessen het Nazisme en de Tweede Wereldoorlog behandelt. Hij start een experiment om aan te tonen dat dergelijke bewegingen vandaag de dag ook nog kunnen bestaan. Natuurlijk loopt dit uit de hand en eindigt het met een drama. Ik speelde een leerling en heb een super fijne tijd gehad. In die maanden van hard repeteren zijn we als groep echt naar elkaar toegegroeid en houden we nu een leuke vriendengroep over!






Vorige week gingen we op schooluitstap naar Ieper. We gaan het in de geschiedenislessen hebben over de Eerste Wereldoorlog en deze dag was dan ook helemaal in dit kader. We bezochten het Flanders Fields museum, een begraafplaats en loopgraven. 's Avonds bleven we nog voor The Last Post, een dagelijkse herdenking voor alle gesneuvelde soldaten. Het was best aangrijpend om te weten hoe het er tijdens de oorlog allemaal aan toe ging. 






The Script is al jaren een van mijn favoriete bands en vorige week donderdag was voor mij dan ook echt een hoogtepunt. Ik ging eindelijk naar hun concert! En ja, het was geweldig! Het was een prachtig optreden en ik heb er echt van genoten! 



Tot slot trad ik vorige week nog op met de muziekacademie. Daar volg ik piano en speel ik samen met drie andere meisjes in een combo. We speelden All Of Me van John Legend en 21 guns van Greenday. Leuk! 



Tot slot heb ik nog heel erg leuk nieuws, dat ik eigenlijk helemaal aan jullie te danken heb. IK HEB DE 100 VOLGERS BEREIKT! (ondertussen zijn het er al eigenlijk al 105 ;) ). Wow, ik kan het amper geloven. Toen ik met mijn blog begon had ik nooit gedacht dat er me ook echt mensen zouden gaan volgen. En kijk nu, ongeveer 9 maanden later zijn er al 105 mensen die mijn blog de moeite waard vinden om het te lezen én te volgen. DANKJE! DANKJE! DANKJE!♡

-xxx-


3 opmerkingen:

  1. Wat een fijne tijd moet jij hebben gehad, in een tijdschrift, the script. Wauw! Lijkt me inderdaad ook aangrijpend om al deze historische dingen te bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh, ik ben zo jaloers op jou nu. Ik heb zo veel spijt dat ik niet naar The Script ben gegaan. Je hebt hele mooie foto's gemaakt bij het concert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat tof dat je foto in Flair stond, wauw! Je hebt echt een onwijs leuke blog, ga zo door! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow