31 maart 2015

Spring wishlist 2015

Spring has sprung! Of toch niet. Volgens de tijd van het jaar zouden de temperaturen stilletjes aan moeten beginnen stijgen en het zonnetje er door beginnen te komen, maar hier in BelgiĆ« is er de laatste dagen niets anders dan regen uit de lucht gevallen. Toch ben ik al helemaal in de lente sfeer en kan ik niet wachten om al mijn warme sweaters op zolder te gooien en mijn lente blouses boven te halen. In deze blogpost toon ik enkele items die hoog op mijn spring wishlist staan. 



TRENCHCOAT


De trenchcoat is een van de meest classy en stijlvolle lente jassen ooit. Combineer het met een skinny jeans en een gestreepte top en je bent net zoals een Parisienne. Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte beige trenchcoat maar ik heb hem helaas nog niet gevonden, al komen de mantels van Asos op de foto wel erg dicht in de buurt. 


LEATHER JACKET

Asos | Zara | Loavies

Een andere leuke jas voor het tussenseizoen is het leren vestje! Het maakt je look net wat stoerder en dat vind ik stiekem best wel leuk! Dit jacket kan je ook echt met alles combineren, wat altijd handig is.


DE TUINBROEK


De tuinbroek/salopette/dungaree is helemaal terug van weggeweest! Ik vind hem echt super leuk in combinatie met een geruit hemdje of een gestreept topje en leuke sneakers. Ook een jumpsuit is perfect voor in de lente, de zwarte van New Look is echt prachtig!


SLIP-ON SNEAKERS


De slip-on is een zomerse sneaker met langs beide kanten een elastiek. Ze zijn er in allerlei kleuren en patronen en ze doen me wat denken aan espadrilles. Check vooral de gouden variant van Zara, van beauty's gesproken!

Wat staat er op jouw spring wishlist?
-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow