24 februari 2015

Vacation outfit


De vakantie zit er weeral bijna op, morgen moet ik terug naar school. Wat vliegt een week toch voorbij! Al mag ik eigenlijk wel niet klagen: dit weekend was het carnaval in onze stad en daarom hadden we gisteren en vandaag ook nog vrij. Lucky me! Ik deed deze vakantie een aantal leuke dingen en door een daarvan schrijf ik nu deze blogpost. Ik ging namelijk met een vriend foto's maken van mijn outfit. De foto's zijn erg leuk geworden en daarom wou ik ze graag even tonen. Keep on reading, dus!

Op de foto's draag ik weer m'n roze New Look coat (ik ben er echt verliefd op, sorry). Deze keer combineerde ik het met zwart/grijze 'washed' broek (lekker hipster) en een leuk shirt met het opschrift "Possible est déjà fait". Ik hield het dus bij een vrij basic vakantie outfit!





















OUTFIT DETAILS

Coat New Look | Shirt Bershka | Pants Morgan | Cardigan H&M | Shoes Tamaris | Bag H&M | Necklace H&M


De foto's werden gemaakt door Glenn Dierickx. Volg hem zeker op tumblr voor nog meer mooie foto's! En Glenn als je dit leest: thank youuuuu! :)


-xxx-

9 opmerkingen:

  1. Hi girl, wat een fijne outfit en wat staat die jas je mooi!

    PS. ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, zie: http://culturalize.nl/2015/02/liebster-award/. Doe je mee?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Oh, wat lief! Ga ik zeker invullen! :)

      Verwijderen
  2. Mooie foto's! Je jas is heel gaaf :)

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf maar kijken naar je jas. Super mooie kleur! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow