17 februari 2015

Three things TAG


Wat is er leuker dan lijstjes invullen over dingen die je leuk vindt? Ik zag de Tree Things TAG bij Simply Emily en het leek me leuk deze ook eens in te vullen! Wil je weten welke blogs ik dagelijks bezoek, van welke liedjes ik hou, wat m'n favoriete quotes zijn en wat ik dit jaar allemaal wil doen? Lees dan zeker verder! 




Drie dingen in mijn tas 
① Iphone
② portemonnee
③ lippenbalsem

Drie dingen op mijn bureau
① pennenzak
② schoolgerief
③ laptop

Drie favoriete meubels thuis
① mijn bed (inclusief sfeervolle bloemenlampjes :) ) 
② de zetel
③ het Ikea rek in m'n kamer

Drie favoriete fruitsoorten
① framboos
② pruim
③ kers

Drie blogs die ik dagelijks bezoek
www.kittehscupcakes.nl
www.veracamilla.nl
www.beautylab.nl
  

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
① Thinking Out Loud - Ed Sheeran
② Blank Space - Taylor Swift
③ Hold Back The River - James Bay

Drie favoriete sporten
① tennis 
② dans
③ badminton


Drie dingen waar ik gelukkig van word
① lekker eten
② reizen
③ de kleine dingen in het leven



Drie favoriete quotes
① Enjoy the little things.
② Carpe diem 
③ Dreams don't work unless you do.

Drie vakantiebestemmingen die ik nog wil bezichtigen
① Bali 
② Los Angeles
③ Rio De Janeiro


Drie dingen die ik dit jaar wil doen
① een leuke reis maken
② groeien met mijn blog
③ vooral veel plezier maken


Altijd leuk zo'n TAG invullen! Vind jij dat ook? Voel je dan zeker vrij om hem over te nemen! 
-xxx-






2 opmerkingen:

Bloglovin

Follow