1 februari 2015

The Body Shop strawberry hand cream & lip butter


Wanneer het in de winter langdurig koud is, heb ik vaak last van droge handen en gebarsten lippen. Dan doe ik niets liever dan m'n handen in te smeren met een zachte handcrème en mijn lippen te verzorgen met overdreven veel lippenbalsem. En welk merk is er bekend om zijn heerlijke hand creams en body- & lipbutters? The Body Shop, ja. Onlangs kocht ik een strawberry setje van zo'n hand cream en  lipbutter en - je kan het misschien al raden - ik ben er zo enthousiast over dat het een blogpost verdient. Zeker verder lezen dus!






STRAWBERRY HAND CREAM 



Meestal grijp ik niet meteen naar een aardbei geur en kies ik voor een meer neutrale of net een exotische geur. Vaak vind ik de aardbei geur ook gewoon niet het best ruiken, maar deze keer was de keuze snel gemaakt. Wat een geur! Het zoete van de aardbei komt erg tot zijn recht en het is net of je je handen in een snoeppot dopt. De hand creams van The Body Shop zijn altijd heel voedend, maken je handen super zacht en laten geen vervelende plakkerige laag achter. Je hoeft er ook helemaal niet veel van te gebruiken om je hele hand in te kunnen smeren. Ik ben fan! 


STRAWBERRY LIP BUTTER



Ik  heb een zwak voor lippenbalsem en heb er dan ook een aantal in mijn bezit. Ik had hiervoor nog nooit een lip butter geprobeerd, maar ben nu helemaal verkocht. De butter zorgt ervoor dat je lippen net dat tikkeltje meer gehydrateerd zijn dan een gewone lippenbalsem en dat is net wat je nodig hebt in de winter. De butter is ook erg geparfumeerd, wat je lippen een lekker smaakje geeft. Ook hier ben ik helemaal verkocht aan het aardbei geurtje! 




Conclusie? Ik ben helemaal weg van de strawberry geur van zowel de hand cream als de lip butter. Ze zijn alletwee m'n favoriet van het moment! De hand cream vind je hier voor €5.50 en lipbutter kan je momenteel hier voor €2.50 kopen ipv €5! 

Heb jij al eens een hand cream of een lip butter van The Body Shop geprobeerd?
-xxx-


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow