22 februari 2015

Primark shoplog


Oh Primark, wat ben je toch een leuke winkel! Ze hebben mooie kleding en leuke spulletjes en het is er spotgoedkoop. Ik was er al geweest in Londen, maar in België (we hadden al een filiaal in Luik), had ik er nog niet gewinkeld. Sinds een paar maand hebben we ook hier in Brussel een Primark. Dichter in de buurt, dus daar moest ik natuurlijk naartoe! Ik wou er dus al eerder een kijkje gaan nemen maar het was letterlijk tot buiten aanschuiven om binnen te kunnen. Even wachten dus. Dit weekend ben ik dan voor de eerste keer geweest en het is zeker voor herhaling vatbaar. In deze post toon ik je wat ik allemaal heb gekocht! 


Ik zocht al lang een leuke ripped jeans, maar dat blijkt nog niet zo makkelijk te zijn! In de Primark vond ik deze en ze zit echt perfect. Ze kostte 15€ dus dat is echt een heel goede prijs voor een broek! 




Keuze genoeg als het op blouses aankomt bij Primark. Ik kocht er vier leuke (heel kleurrijke) voor in de lente. (oh, wat kijk ik daar naar uit!) Ze zijn allemaal vrij basic maar ik vind het leuk om ze af te werken met een mooie statement necklace. De gele blouse kostte 10€, de rode 9€. De oranje blouse kocht ik voor 10€ en de gestreepte blouse (je ziet hier de achterkant, de voorkant is helemaal gestreept) voor 12€. Allemaal een heel klein prijsje dus! 



Bij Primark vind je ook heel wat leuke T-shirts met opschrift. Ik kocht een grijze met 'What happened to the weekend?' voor 5€, een witte met mijn celebrity crushes (wat een toeval ;) ) "Brad (Pitt), Leo(nardo DiCaprio), Ryan (Gosling), Zac (Efron) en Channing (Tatum)", dat kon ik voor 5€ niet laten liggen, toch? Tot slot ook nog een shirt met 'ketting' voor 10€.



Ik wou heel graag een nieuwe tas, maar ik moest ze zelf betalen dus ik wou er niet te veel geld aan uitgeven. En waar moet je dan zijn? Bij de Primark dus! Ik kocht deze beauty voor 13€!!! Het heeft twee grote vakken en ik hou van de gouden details! 








Ook voor leuke én betaalbare sieraden moet je bij Primark zijn. Ik kocht twee prachtige statement necklaces voor elk 5€ en een armbanden set voor 2.50€. Voor die prijs kan je, voor zover ik weet, nergens juwelen van dergelijke kwaliteit kopen. Super!








Tot slot kocht ik ook nog wat spulletjes op de beauty afdeling. Allereerst twee lipproducten: een mooie matte nude lipstick in de kleur 'Whisper' (2€) en een (EOS lip balm lookalike) shea butter lip balm (hier weet ik de prijs helaas niet meer van). Ik heb de laatste tijd heel zwakke nagels en deze breken snel af. Daarom kocht ik nog een 'hard nails' nagellak (1.50€) om ze wat te versterken.


Zo dit waren mijn Primark aankopen! Ik ben er erg blij mee en ga zeker nog eens terug! Als je ook eens langsgaat, zorg er dan voor dat je goed op tijd gaat. Wij moesten niet aanschuiven maar in de namiddag stond er weer een hele rij! 

Ben jij al in de primark in Brussel geweest?
-xxx-

1 opmerking:

Bloglovin

Follow