15 februari 2015

On Valentine's day we wear pink


Happy Valentine's day everyone! Ja, ik weet dat ik een beetje laat ben, maar laten we er gewoon een Valentijnsweekend van maken? Ik ging gisteren met m'n ouders eten in Gent en wou van de mooie plekjes gebruik maken om wat leuke outfitshots te maken. Helaas had ik mijn camera niet mee en moest ik de foto's dus met m'n Iphone maken. Anyway, ik kocht eind januari deze mooie roze jas in de solden en ik ben er echt verliefd op. ''On Valentine's day we wear pink'', right?

Roze en zwart, mooie combinatie vind ik. Ik koos voor een basic zwarte broek, zwarte boots en een zwart en roze gebloemde blouse. Roze ketting en armbandjes en de look is compleet. 
Niet alleen de jas, ook de enkellaarzen zijn m'n absolute favoriet van het moment. Met veterlaarsjes zit je altijd goed! Het lak leer maakt het hier net wat stoerder, I ♡ it!






Outfit details

Coat New Look | Blouse New Look | Boots Tamaris | Pants Pieces | Bag Urban Outfitters


Nog een paar sfeerbeeldjes van Gent. Wat is het toch een mooie stad! 





Note: Sorry voor de slechte kwaliteit! Zoals ik al eerder zei, ik nam de foto's met m'n Iphone. Daarbij kwam nog dat het al wat donker werd, dus hup, weg kwaliteit. 

Wat droegen jullie op Valentijnsdag?
-xxx-

1 opmerking:

  1. Ondanks dat ze gemaakt zijn met je Iphone vind ik ze echt wel leuk hoor! Mooie jas! ik moet dringend Gent eens een keertje bezoeken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow