20 februari 2015

Nieuwe lay-out + spam je blog!


Hallo! Vandaag even een klein maar leuk artikeltje. Ik was al een tijdje niet meer zo tevreden met de lay-out van mijn blog. Ik wou het wat strakker en een mooie header had ik ook nog niet. Na heel wat HTML en CSS tutorials ben ik er uiteindelijk toch in geslaagd om mijn blog er leuk uit te laten zien. Ik ontwierp ook een eigen logo en ik ben er erg tevreden over! Wat vinden jullie?




Ik vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken dus daarom mogen jullie vandaag ook eens schaamteloos spammen! Wie ben je, welke blog heb je en waarover schrijf je? Laat het even weten in een comment en ik neem zeker een kijkje! Spammen maar! :) 

-xxx-


6 opmerkingen:

  1. Wat knap; ik heb al uren naar die vage coderingen zitten kijken en luisteren maar niet gelukt #oeps. Maar ziet er mooi uit hoor!! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blijven proberen, het zal zeker wel lukken hoor! :) Dankje!

      Verwijderen
  2. Oh wauw, je nieuwe lay-out ziet er heel mooi en verzorgd uit! Vooral je header/logo vind ik super pretty en origineel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lay-out hoor!

    Lief dat we mogen spammen! Ik ben Pauline en blog op http://fairygodmotherr.blogspot.be . Het is een lifestyleblog waar ik artikels schrijf over mijn reizen, wat ik allemaal kocht, reviews maak en nog veel meer.

    Tot snel?

    Xoxo
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je header ziet er super leuk uit! Je hele lay-out trouwens! Ik hou van dat minimalistische!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow