19 februari 2015

3 x DIY room decor frame


Wat is er leuker dan je kamer decoreren met de leukste kaders, doosjes en vaasjes? Je vindt tal van mooie spulletjes in home winkels, maar het is nog leuker om het zelf te maken. In deze blogpost toon ik drie makkelijke manieren om een leuke kader te maken. Een quote, een travel tag en een boek. Zin om de vakantie creatief in te vullen? Lees dan zeker verder. 


DIT HEB JE NODIG


drie kaders
een leuke quote
een pagina uit een boek
stempels (Hema) / stiften
een tag (Action)
een schaar 



THE QUOTE

De eerste DIY is echt super easy! Het enige wat je moet doen is een leuke quote zoeken, deze printen in het formaat van je kader, uitknippen en het in de kader plaatsen. Kan het makkelijker? Ik vond een mooie quote "There's a lot of beauty in ordinary things". Klik hier als je hem ook wilt downloaden.




TRAVEL TAG

Hou je van reizen en foto's maken net als ik? Dan is deze DIY misschien wel iets voor jou! Het is altijd mooi om je kamer te versieren met vakantiefoto's en met deze DIY ziet het er net dat tikkeltje leuker uit! Print een foto naar keuze, neem een tag (dit kan ook een kaartje zijn) en stempel/schrijf er de stad of het land van de foto op. Plak deze op de foto en stop het geheel in de kader. Klaar! 





BOOK

Tot slot nog een DIY voor de boekenliefhebbers! The Fault In Our Stars is één van mijn favoriete boeken. Er staan heel wat mooie quotes in, deze had ik eerder al eens gefluoriseerd maar nu wou ik er nog wat meer mee doen. Ik kopieerde de laatste pagina van het boek (ik wil het natuurlijk niet beschadigen) en knipte het uit in het formaat van de kader. Het ziet er erg leuk uit en je moet er niet veel voor doen! 





Et voilà, drie leuke én zelfgemaakte kaders om je kamer mee te decoreren. Toen ik mijn kamer een make-over gaf, kocht ik bij Ikea een leuke kaderhouder (link) waar je verschillende dingen op kan tentoonstellen. En geef toe: de DIY kaders staan er toch echt heel leuk? :)











Vind jij het ook zo leuk om je kamer te decoreren?
-xxx-

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettende leuke DIY zeg: ziet er echt super gezellig uit zo op dat plankje. Liefs, Deisy

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow