18 januari 2015

Sharing is caring


Ik ontdekte deze week een paar leuke dingen die ik heel graag met jullie wil delen. Zo vond ik een site waarop je in de kleren van een bekend personage kan kruipen, kwam ik erachter dat de H&M home artikelen binnenkort ook in BelgiĆ« verkrijgbaar zijn en vond ik leuke decoratie spulletjes in de Action! 


Spylight.com


Heb je er altijd al van gedroomd om in de huid te kruipen van Blair Waldorf, Katniss Everdeen of misschien van Daisy uit The Great Gatsby en er net zo uit te zien als hen? Neem dan zeker eens een kijkje op spylight.com! Daar vind je tal van films en series waarvan ze de outfits van de personages nabootsen. Soms gaat het om items die er op lijken maar er zijn ook items exact hetzelfde! Ook heel leuk als je ideetjes zoekt voor een verkleedfeestje of carnaval! 


H&M Home in Belgiƫ


Binnenkort kan je in Gent, Brugge en Luik ook decoratiespulletjes kopen in de H&M home afdeling! Je vindt er tal van betaalbare en toch super leuke interieur artikelen. Kaarsen, kaders, kussens, vazen, lakens,... H&M home heeft een heel ruim assortiment en is perfect om je kamer een make-over te geven! 


Action decoratie



Tot slot heb ik nog twee interieurspullen bij Action gekocht die ik aan jullie wilde tonen! Eerst kocht ik dit leuke 'The best is yet to come' vaasje. Ik kocht er meteen ook een mooie nepbloem bij, want ja, een echte bloem zou bij mij niet lang overleven... :) Een tijdje geleden kocht ik ook nog dit fluffy krukje en geef toe, hoe leuk is deze wel niet? Hij kostte maar 14 euro dus dan kon ik hem zeker niet laten liggen! 

Hebben jullie nog iets leuk ontdekt? 
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow