2 januari 2015

Mini plog kerstmarkt Brussel op Nieuwjaarsdag


Gisteren ging ik samen met mijn ouders en broer nog een laatste keer de kerstsfeer opsnuiven. We waren nog nooit naar de kerstmarkt in Brussel geweest en daar wouden we verandering in brengen. Onze hoofdstad was prachtig versierd met lichtjes die je de weg wezen tussen de kraampjes. Daar verkochten ze allerlei spulletjes en veel te lekker eten. Helemaal op het einde van de kerstmarkt stond er een immens reuzenrad waar je een mooi uitzicht had op de markt en de rest van Brussel. Voor herhaling vatbaar!


De Grote Markt was mooi versierd met lichtjes en een reuze kerstboom. Er waren ook lichtshows op de Grote Markt maar deze hebben we helaas gemist. 



Ook de Beurs was mooi verlicht.



Santa's Village. Zo gezellig! 



Macarons! Er waren veel kraampjes met heerlijke koekjes, snoep, wafels, pannenkoeken... Té lekker.




Uitzicht vanuit het reuzenrad. Prachtig! Langs de ene kant had je zicht op de kerstmarkt, langs de andere kant kon je het Atomium of de Basiliek van Koekelberg spotten. Mijn handen bevroren zowat daarboven toen ik mooie foto's probeerde maken, maar hé, alles voor de foto zeker? 




 Manneken Pis, Belgiës bekendste kleine monument! 



 Nog een laatste blik op de mooie Grote Markt! 

Hebben jullie de kerstmarkt van Brussel bezocht?
-xxx-

3 opmerkingen:

  1. Ahh, wat ziet het er gezellig en cosy uit! Echt van die foto's die je op tumblr & weheartit ziet haha. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te zien! Alle foto's komen me bekend voor, ben laatst ook naar de kerstmarkt geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooh wat leuk ik dacht ook nog te gaan maar uiteindelijk was ik te laat :( !
    de foto's zijn echt leuk Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow