1 januari 2015

Happy 2015 + quotes



Het is 2015, ik kan het amper geloven. 2014 is echt voorbij gevlogen en het was een geweldig jaar! Ik wil jullie allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen. Ik hoop dat al jullie dromen en wensen dit jaar uitkomen en het een fantastisch jaar wordt! 

Ik ben zo iemand die aan het begin van het nieuwe jaar goede voornemens neemt maar die ik dan niet waar maak. Toch heb ik er weer een paar (eigenlijk gewoon dezelfde als vorig jaar haha). Gezonder eten. De laatste tijd prop ik mezelf vol met alles wat ongezond maar ook super lekker is. Tough life. Ook wil ik dit jaar nog wat fitter worden en wat meer gaan lopen. Voor de rest wil ik weer mooie reizen maken en genieten van de kleine dingen. 

Op gebied van bloggen, hoop ik dit jaar wat te groeien. Ik heb nog niet zo veel volgers, maar toch wil ik iedereen die mijn blog leest of reageert heel erg hard bedanken! Door jullie krijg ik zin om steeds een nieuw artikeltje te maken! 


Om het jaar goed te starten heb ik nog een paar mooie quotes voor jullie! 

Bron
Bron

Bron


Happy New Year! Maar er een geweldig jaar van! 
-xxx-

1 opmerking:

Bloglovin

Follow