28 december 2014

DIY candle holder


Kaarsjes zijn altijd gezellig. Ze staan mooi als decoratie in je woonkamer of op de tafel tijdens een of ander diner. Aangezien we volgende week een oudejaarsavonddiner doen, wou ik iets leuks maken als versiering. In de Action vond ik gouden verf en het leek me leuk deze te gebruiken om mooie gouden kaarshouders te maken. Super simpel en toch feestelijk! In deze blogpost toon ik je hoe het moet!

Benodigdheden?


 - Glaasjes
- Spuitverf (geschikt voor glas)
- tape
- washi tape om eventueel te versieren

Hoe?


1.  Tape het stuk dat je niet wilt verven af. Je kan kiezen hoe je dit doet: twee delen, strepen of zelfs vormpjes, de keuze is helemaal aan jou! 



2. Spuit de verf op het glas. Ik heb wel even handschoenen aangetrokken want het is natuurlijk niet zo simpel om net op het stukje glas te spuiten! 



3. Laat de verf goed drogen. Wanneer dit gebeurd is, kan je voorzichtig de tape van het glas trekken. Daarna kan je het nog wat verder versieren met washi tape of lintjes.



5. Juist nog een kaarsje en ze zijn klaar! 






 -xxx-

4 opmerkingen:

Bloglovin

Follow