21 december 2014

Currently loving #2


Eindelijk heb ik weer eens een Currently Loving voor jullie! Een blogpost met enkele dingen die ik de laatste tijd vaak gebruik of waar ik tegenwoordig erg van hou. Deze keer heb ik vier voorwerpen uitgekozen die ik onlangs kocht en waar ik echt heel blij mee ben. 

★ Batiste droogshampoo
Ik vind het altijd leuk als ik tussen twee wasbeurten door mijn haar wat kan opfrissen. Ik had al enkele droogshampoos geprobeerd, maar deze lieten vaak een witte schijn achter. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Vorige week kocht ik de Batitste droogshampoo en, jawel, hij werkt vlekkeloos (letterlijk én figuurlijk dan)! Hij geeft niet alleen veel volume aan mijn haar, nadat ik deze droogshampoo gebruikt heb, ruikt mijn haar ook nog eens heerlijk! Zalig! 



★Essie nagellak
Ik ben tegenwoordig weer helemaal into nagellak. Zeker tijdens de feestdagen mogen je nagels in een kleurtje. Onlangs kocht ik de 'Island Hopping' nagellak van Essie. Het is paarsige taupe kleur en ik vind hem prachtig! Het is eens wat anders dan de rode kleuren die ik meestal draag maar het is toch niet te opvallend. I like! 



★New Look oorbellen & ketting
Deze oorbellen zijn mijn huidige favoriete paar. Ik kocht ze deze zomer voor een spotprijsje tijdens de solden bij New Look en heb ze sindsdien heel erg vaak gedragen. Vorige week was ik terug bij New Look en zag ik de ketting variant! Deze stenen zijn wel zwart ipv bordeaux rood, maar dat maakt het niet minder mooi. I'm happy, want nu kan ik deze oorbellen en ketting met elkaar combineren!





Wat is jouw huidige favoriete product?
-xxx-


4 opmerkingen:

  1. Ik twijfel al erg lang of ik nu eens wat droogshampoo zou kopen, en als die van Batiste écht niks achterlaat, dan moet ik het toch maar eens proberen. De nagellak van Essie is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij wekt deze echt perfect, dus ik zou hem zeker eens uitproberen :)

      Verwijderen
  2. Oh wauw wat leuk allemaal! Het nagellakje ziet er echt heel mooi uit! En wauw, die ketting en oorbellen zijn echt prachtig! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik hou ook van die batiste droogshampoo :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow