23 december 2014

Christmas on repeat


Ik ben echt dol op Kerstmis en alle clichés er rond. Kerstbomen (inclusief pakjes natuurlijk), kerstverlichting, kerstfilms en kerstmuziek, ik krijg er maar niet genoeg van. Al een hele week zit ik luidop mee te zingen met de leukste kerstsongs. Ik maakte een top 5 met mijn favoriete kerstliedjes en deze deel ik graag met jullie! Zijn jullie ook zo'n grote kerst fan? Lees dan zeker verder! 
*Note: Ik zie net dat de youtube video's niet laden op tablet/Iphone/smartphone... Ik heb geen idee hoe dit komt! Is dit bij jullie ook zo? Weet iemand hoe dit komt? Ik heb een link naar het filmpje achter de titel van het liedje gezet. Klik dus even daarop als je de videoclip wil bekijken. Sorry!!*



The Jingle Bell Rock is een swingend kerstnummer en in de Glee versie is deze nog leuker!




Eén van de populairste kerstsongs is toch wel 'Last Christmas' van Wham. Ik heb het al heel erg vaak beluisterd en ik moet zeggen dat ik het stilaan wel wat beu gehoord ben haha. Toch verdient Wham een eervol plaatsje in mijn top 5!




 Michael Bublé heeft enkele leuke kerstsongs, maar zijn cover van 'Let It Snow' is mijn favoriet! Het is echt zo'n gezellig lied, dat perfect bij de kerstsfeer past. Het zou nu toch echt wel eens mogen gaan sneeuwen!




'Do They Know It's Christmas?' werd dit jaar voor de vierde keer opgenomen ten voordele van een goed doel. Ebola bracht dit jaar heel wat problemen en slachtoffers en Band Aid 30 wil een handje helpen in de strijd tegen de ziekte. Er zijn heel wat bekende sterren die het lied inzongen. Ed Sheeran, Bastille, Rita Ora, One Direction en Ellie Goulding zijn maar enkele van de vele namen. 




Last but not least, my alltime favorite! All I Want For Christmas Is You van Mariah Carey. Wat een geweldig nummer! Mariah heeft een prachtige stem en dit lied is één en al Kerstmis. Wanneer ik dit liedje hoor ben ik meteen helemaal in de sfeer! I love it!


Hebben jullie een favoriet kerstlied? Laat het dan zeker achter in een comment! 
Geniet van Kerstmis! :)
-xxx-




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow