13 november 2014

Where did I go? | Boekenbeurs & Ed Sheeran


Vorige week was (ondanks het vele schoolwerk) een week om niet te vergeten! Ik deed twee hele leuke dingen waar ik jullie graag wat meer over wil vertellen. Zondag 2 november ging ik eindelijk eens een kijkje nemen op de boekenbeurs in Antwerpen en twee dagen later ging ik (totaal onverwachts) naar het concert van  Ed Sheeran. Super!

Boekenbeurs Antwerpen

Ik ben dol op boeken en wanneer ik een boekenwinkel binnenga, zou ik liefst het hele gamma mee naar huis nemen. Maar dan moet ik weer realistisch zijn en ze laten liggen want ik heb amper tijd om ze te lezen. Toch wil ik al jaren naar de boekenbeurs en vorige week kwam het er eindelijk van. De boekenbeurs ging dit jaar door van 31 oktober tot 11 november in Antwerpen Expo en ik ging de eerste zondag. Ik geef het toe, ik ging niet alleen voor de boeken. Ook voor de talrijke signeersessies en andere activiteiten wou ik er graag heen. Want ja, op de foto met Joy Anna Thielemans, Marleen Merckx (aka Simonneke, voor de 'Thuis' kijkers), Jeroen Meus, Piet Huysentruyt en Lize Feryn? Graag. Ik kocht een aantal boeken, liet ze signeren, ging op de foto, liet mijn eigen boek maken en ging heel tevreden weer naar huis. Volgend jaar ga ik terug, dat is zeker! 

Jeroen Meus - Joy Anna Thielemans - Lize Feryn - Marleen Merckx

Mijn eigen boek geschreven! Althans toch de cover. Het is een begin! 

De buit van de dag: Brieven van Marie - Doodgezwegen - Dagboek van Marie - Nutella - Dagelijkse kost

Ed Sheeran

In mijn vorige blogpost kon je al lezen dat ik op 4 november naar het concert van Ed Sheeran zou gaan. Ik had een week op voorhand nog tickets van iemand kunnen overkopen en ging er met een vriendin heen. Ge-wel-dig. Ik ben al een hele tijd fan en kan uren naar zijn liedjes luisteren. Helemaal mijn genre! Het concert ging door in Vorst Nationaal in Brussel en we stonden redelijk vooraan in het middenplein, waar we luidkeels meezongen met zijn nieuwste liedjes. Het was zalig om te zien hoe Ed het hele publiek meekreeg en duidelijk genoot van zijn concert. Wanneer komt hij terug? ;)  






Gespot op de instagram van Ed! Ik sta ergens links op het middenplein.



Hebben jullie onlangs iets leuks gedaan?
-xxx-

2 opmerkingen:

Bloglovin

Follow