14 november 2014

Tip | O.P.I. nagellak bij Action


Oh Action, wat zou ik zonder je doen? Je vindt er alles wat je nodig hebt en het kost allemaal geen geld. Wanneer ik bij Action langsga, neem ik altijd eens een kijkje op de beauty afdeling. Op het onderste schap stonden enkele dozen met losse nagellakjes en toen zag ik daar toch wel geen O.P.I. nagellak liggen zeker? Het was een shatter variant en hoewel ik dat eigenlijk niet zo mooi vind, kon ik het voor €1.79 (ja, echt!!!) niet laten liggen. Spotprijsje!


Ik koos de kleur Shatter the scales, een donkerappelblauwzeegroene glitter kleur (sorry, ik ben slecht in het beschrijven van kleuren ;) ). Het is een mooie winterkleur, die door zijn glittergehalte je kerst/nieuwjaarsoutfit helemaal af maakt. We have a winner! 



Ik zei al eerder dat het een shatter nagellak is en dit betekent dat het een nagellak is die 'breekt' wanneer je hem over een andere nagellak heen aanbrengt. Ik vind dit zelf niet zo mooi, maar hij lakt ook gewoon in één kleur wanneer je hem meteen op je nagel aanbrengt!



De prijs was niet echt vermeld (althans, ik vond hem toch niet) en toen ik aan de kassa ontdekte dat hij maar €1.79 kostte, had ik meteen spijt dat ik er niet nog eentje had meegenomen. Maar hoe kan dit nu? O.P.I. nagellakjes kosten normaal rond de €15 en dan kan Action dit verkopen voor nog geen €2? Ik googelde het eens en het zou gaan om nagellakjes uit oudere collecties die in het huidige O.P.I. assortiment niet meer te koop zijn. Maar who cares? Voor zover ik weet gaan kleuren nooit echt uit de mode, dus dan koop je beter 10 oude varianten in plaats van 1 nieuwe! 

Wanneer je volgende keer naar Action gaat, kijk dan zeker eens op het onderste schap! Je weet maar nooit of er nog een mooi exemplaar op jou ligt te wachten! 





Hebben jullie al eens een O.P.I. lakje bij Action gekocht? 
-xxx-

4 opmerkingen:

Bloglovin

Follow