22 november 2014

Fashion | Little black boots


Met zwart zit je altijd goed. Het is één van de populairste modekleuren omdat je het op allerlei manieren kan combineren. Ik was al een tijdje op zoek naar leuke zwarte enkellaarsjes en vorige week vond ik ze bij Mano. Op Pinterest vond ik enkele leuke looks met zwarte laarsjes, die ik in deze blogpost graag met jullie wil delen. Benieuwd?


Dit zijn de laarsjes die ik vorige week kocht. Ze zijn vrij simpel, maar dat was net wat ik zocht. De voorkant is gemaakt van glanzend leer en de achterkant is eerder zacht leer. Het riempje aan de bovenkant maakt het helemaal af. Ik ben blij! 

Hoe combineren?

Op Pinterest vind je tal van leuke outfits, ik pikte er de leukste uit.



Enkellaarsjes staan heel erg leuk met een kleedje of rokje. Ze maken je stoere look helemaal af, in combinatie met een leren jasje of zorgen voor een extra vrouwelijke touch wanneer je voor enkellaarsjes met hak kiest. 



Ook Taylor Swift (middelste foto) is fan en zij combineerde het met een groene duffelcoat en beanie. Good job, Taylor! Op de andere twee foto's dragen ze de laarsjes op een zwarte broek en jas, een mooie classy look. 




Tot slot nog iets wat je de laatste tijd meer en meer op straat voorbij ziet komen: je kousen boven je laarzen laten uitkomen, wat zorgt voor een hipsterachtig effect. 


Ik vond nog een aantal mooie, vergelijkbare laarsjes die jullie misschien wel leuk vinden. Klik even op de foto voor de link. 



Wat vinden jullie van mijn nieuwe laarsjes? 
-xxx-


6 opmerkingen:

  1. Oeh, die zien er allemaal zo leuk uit! <3 Jouw laarsjes vind ik erg mooi, dat riempje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie je e-mail adres niet staan, dus vandaar dat ik het eventjes via een reactie doe. (: Je foto's staan nu wat te veel naar links (een foutje van mijn code, oepsie). Maar als je je code die je net gebruikt hebt weg doet, en dan deze nieuwe erbij plaatst. Dan staat het momenteel perfect gelijk met je tekst. (: (Tenzij je dat niet wilt, je moet het niet doen, het is enkel een aanbod (of hoe moet ik het noemen))

    .post-body img {
    width: 610px;
    height: auto;
    margin-left: 11px;
    }

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow