25 oktober 2014

The Autumn Tag


Rust. Eindelijk herfstvakantie! En of ik er nood aan had. Ik heb het de afgelopen weken zo druk gehad met school dat ik amper tijd had voor andere dingen. Daarom heb ik dus ook bijna drie weken (shame on me) niet kunnen bloggen. Maar daar breng ik vandaag weer verandering in! Het is vakantie en dat betekent dat ik weer een hele week gewoon even niets moet doen. Zalig. Om in de sfeer te blijven heb ik een autumn tag ingevuld, want wat is er mooier dan de vallende blaadjes en wat is er lekkerder dan warme chocolademelk?



Wat is je favoriete herfstdrankje?

Warme chocolademelk. En dan liefst met een grote berg slagroom er bovenop. Heerlijk! Het is voor mij echt het perfecte drankje tijdens een koude herfst/winter avond. Onlangs probeerde ik het ook eens met witte chocolade en -je kunt het al raden- ik vond het heerlijk! I could give up chocolate, but I'm not a quitter!


Welke muziek luister je het liefst in de herfst? 

Mijn muziekkeuze is niet zo verschillend ten opzichte van de zomer. Deze vakantie ga ik wel alle liedjes van Ed Sheeran op repeat zetten want dinsdag 4 november ga ik naar zijn concert! Ik kon deze week nog 2 tickets bemachtigen en ga er met een vriendin heen! Can't wait!!


Welke parfum ga je het meeste dragen deze herfst?

Ik ben nog steeds dol op mijn Eau So Fresh parfum van Marc Jacobs en ga deze nog vaak gebruiken. Onlangs kocht ik bij Yves Rocher het So Elixir Purple parfum en ook dat gebruik ik vaak de laatste tijd. Het is een bloemige maar ook houtachtige geur en dus perfect voor in de herfst!


Wat is je lekkerste herfst geurkaars?

Bij Ikea kocht ik een tijdje geleden 2 geurkaarsen. Mandarijn  en een bloemige geur. Niet echt herfstachtige geuren maar who cares? Ze ruiken heerlijk en dan maakt het voor mij niet uit welk seizoen het is. 

Wat is je favoriete herfst snack?

Ik ben tegenwoordig helemaal verslaafd aan koeken. Ik eet ze als tienuurtje op school en van zodra ik thuis kom, ben ik de koekenkast weeral aan het plunderen. Shame on me! 

Hoe ga je verkleed met Halloween?

Eerlijk? Ik vind Halloween helemaal niet leuk. Ik ging als kind wel eens naar een halloweentocht maar werd steeds bang van het minste en wou zo snel mogelijk weer naar huis. Met mijn dansschool zorg ik dit jaar wel weer mee voor de animatie tijdens zo'n tocht, want mensen bang maken is dan wel weer leuk natuurlijk. ;) Hoe we daar verkleed gaan zijn weet ik nog niet zeker, maar echt in kostuum ga ik dit jaar niet.


Wat vind je het leukste aan de herfst?

De vallende en gekleurde blaadjes, sweater weather, met een lakentje in de zetel en enkellaarsjes. 

Wat vind je het minst leuke aan de herfst?

De regen en een de dagen die weer stillaan korter worden. Bah! 

Wat vind jij zo leuk aan de herfst?
-xxx-
  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow