2 oktober 2014

Beauty | Daisy Eau So Fresh



De parfums van Marc Jacobs zijn één voor één pareltjes. Ze ruiken niet alleen heerlijk, ze zien er ook nog eens prachtig uit. Ik wou er al een hele tijd eentje kopen, maar parfums zijn natuurlijk best duur. Voor m'n verjaardag (alweer 3 weken geleden !!) kreeg ik er eentje van mijn vriendinnen, geweldig! De Daisy Eau So Fresh. Wat kennen ze me toch goed! 




Het was liefde op het eerste zicht (en geur, natuurlijk). De Daisy Eau So Fresh is een eau de toilette en is een frutigere en frissere versie van het Daisy parfum. Het is een heel lichte geur, perfect voor in de zomer, maar ook in de winter kan je deze dragen. In de topnoten zitten grapefruit en framboos, in het hart viooltjes, rozen en jasmijn en de basisnoten bestaan uit pruim, cedarhout en muskus.


De flacon ziet er heel chique en girly uit. Betere combinatie mogelijk? Ik denk het niet. Het is een grote fles, 75ml, en je hebt deze parfum ook in 125ml. Ik draag deze nu ongeveer 3 weken en het is echt mijn nieuwe favoriet (en dat zal het waarschijnlijk nog lang blijven). 



Heb jij een Marc Jacobs parfum? 
-xxx-

6 opmerkingen:

  1. Ah ziet er echt heel leuk uit! Zelf heb ik nooit eerder een parfum van Marc Jacobs gehad, maar het is zeker het proberen waard :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moet je zeker eens proberen! Ze ruiken echt allemaal heerlijk! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker is ie he! En wat een prachtige foto's zeg! Leuke blog ik volg je nu via bloglovin XO
    Http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja! Oh, dankje! Ik heb je teruggevolgd, leuke blog! :) x

      Verwijderen
  4. Ik had deze bijna gekregen hihi helaas. Ik vind hem echt heel lekker! Wat heb je een leuke blog trouwens :) Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spijtig haha! Hij ruikt inderdaad heerlijk! Dankje, je hebt zelf ook een hele leuke blog! :) x

      Verwijderen

Bloglovin

Follow