16 september 2014

What's New | Hollister en Ice Tea Green


In de rubriek 'What's New' zal ik telkens een aantal nieuwe dingen, die ik hoorde, las of zag, met jullie delen. Ik ontdekte deze week een limited edition collectie van Hollister en een nieuwe smaak Ice Tea. Benieuwd?


Bron foto

1. Hollister & Lucy Hale

Lucy Hale is een Amerikaanse zangeres en actrice in oa. Pretty Little Liars. Nu bracht ze samen met Hollister een collectie met vrouwenkleren uit. Lucy ontwierp kleren waarin meisjes zich goed kunnen voelen en de kleren zijn zo ontworpen dat je alles kan mixen en matchen. Het is limited edition, dus ga zeker eens een kijkje nemen in één van de Hollister winkels of op de webshop



2. Lipton Ice Tea Green Orange Passion

Vorige week zag ik in de rekken een nieuwe smaak van de Lipton Ice Tea Green reeks. Orange Passion! Appelsien en passievrucht, kan het beter? Ik proefde het natuurlijk en als grote Ice Tea fan, was het liefde op het eerste zicht (of is het nu smaak?). 


Wat hebben jullie de laatste tijd ontdekt?
-xxx-


4 opmerkingen:

  1. Lucy Hale is zo leuk! En een collectie van Hollister en Lucy Hale lijkt me heel speciaal! En ik wil nu echt even die Icetea proberen, dat lijkt me ook zooo lekker.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, vind ik ook! Moet je zeker doen, het is echt heerlijk! :) x

      Verwijderen

Bloglovin

Follow