11 september 2014

Er is er een jarig!


11 september. De dag waarop ik elk jaar weer kaarsjes mag uitblazen. Mijn verjaardag! Ik werd vandaag alweer 16 jaar. Het gaat allemaal zo snel!



Vandaag moest ik gewoon naar school, maar ik heb er toch een leuke dag van gemaakt. Als verrassinkje van m'n vriendinnen kreeg ik kaartjes en een taartje met kaarsje, zo lief! Zelf bracht ik voor m'n vriendinnen een doos met snoep mee. Van m'n ouders kreeg ik twee hele mooie armbandjes. Dit weekend is het feest want m'n vriendinnen en familie komen allemaal mijn verjaardag vieren. Ik kijk er naar uit!

Het voelt wel raar om nu eindelijk 16 te zijn. Als kind leek het me zo cool om 16 te worden, en dat die dag er dan eindelijk is, is moeilijk te geloven. Maar het is zo, ik ben 16. En ik ben blij.

-xxx-

4 opmerkingen:

Bloglovin

Follow