31 augustus 2014

Summer is over


Ja, het is weer zover. Morgen is het 1 september en dat betekent dat we allemaal terug naar school moeten. Ik moet eerlijk toegeven dat ik er wel naar uitkijk. Althans toch naar de eerste dagen, niet naar de taken, testen en examens die er weer staan aan te komen. Voor ik weer in school modus kom, wil ik toch nog eens terugblikken op een geslaagde zomer. Kijken jullie mee?

Ik ging deze vakantie op reis naar Italië, waar ik oa. Milaan, Genua, San Remo en Portofino bezocht. Het was een geweldige vakantie en kijk dan ook met veel plezier (en heimwee) terug naar de foto's. Over deze reis maakte ik eerder al een PLOG. Deze kan je hier bekijken. 








In augustus ging ik ook nog 4 daagjes naar Frankrijk. Ondanks de vele regen was dit ook een geslaagde vakantie. Klik hier voor de PLOG.









Buiten deze reizen heb ik eigenlijk niet zo veel meer gedaan. Ik heb mijn dagen vooral gevuld met het kijken van tv en series, bloggen, lezen enz., want vakantie is er natuurlijk ook om even niets te doen en goed uit te rusten. Dat laatste heb ik dus genoeg gedaan. Toen m'n been vorige week in het gips lag, kon ik natuurlijk ook niet veel anders. Afspreken met vriendinnen is veel te weinig gelukt. Het is zo moeilijk om een datum te vinden waarop we allemaal vrij zijn! Morgen zal ik ze eindelijk allemaal terug zien! 

 


Ook Bo was vaak lui deze zomer

Het enige negatieve aan de vakantie was het weer hier in België. De regen viel met bakken uit de hemel en de laatste weken voelde het net aan als herfst. Spijtig, maar een zuiders klimaat zullen we nooit hebben in België. 
In het algemeen had ik dus een leuke vakantie. Ik vind het best wel spannend om morgen weer naar school te gaan en in een nieuwe klas terecht te komen, maar ik ben er klaar voor! ;)

Hoe is jullie vakantie geweest?
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow