11 augustus 2014

L'Oréal Infallible Nail


L'Oréal bracht onlangs een nieuwe nagellak collectie uit. De Infallible Nagellak bestaat uit twee stappen: de nagellak en een topcoat met gel activator. De tweede stap zou de kleur versterken, de glans vergroten en de nagel meer volume geven. Het zou een unieke combinatie zijn en de nagellak zou tot wel 12 dagen moeten blijven zitten. Ik ben benieuwd!

De nagellaklijn bevat 14 kleuren. Ik kocht 012 Forever Mink, een mooie nude kleur die je het hele jaar door kan dragen. Het zijn twee aparte lakjes die verbonden zijn met een zwart tussenstuk. 





Het is een plat, breed borsteltje waarmee je je nagel heel snel en mooi gelakt krijgt. Top!



Op de foto hieronder heb ik twee laagjes nagellak op. Ook met één laagje dekte de nagellak heel goed, maar ik deed er toch nog een laagje over, zodat hij nog wat langer zou blijven zitten.


Als de lak goed droog is, is het tijd voor de topcoat. Deze laat je lak wel degelijk glanzen en het komt er echt veel mooier uit te zien. Het is geen echte gel topcoat, waarvoor je een lamp nodig hebt om te drogen, maar het geeft wel een gelijkend effect.




Op deze foto draag ik dus twee laagjes van de 012 Forever Mink kleur en één laagje van de topcoat. Het resultaat is echt super! Ik weet natuurlijk nog niet hoe lang hij zal blijven zitten. Het ziet er in ieder geval heel sterk uit, dus ik denk dat hij het misschien wel 12 dagen volhoudt! Laten we hopen!
De nagellakken zijn overal te koop voor €10.99. Redelijk duur, maar ze zijn wel van heel goede kwaliteit en je krijgt natuurlijk ook twee lakken voor die prijs. Ik ben fan!


Heb jij ze al uitgeprobeerd?
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow