3 augustus 2014

How I wear it - Statement necklace



Een statement necklace, hét accessoire dat je outfit helemaal af maakt. Je hebt ze in allerlei vormen en kleuren en je kan dus eindeloos combineren. In deze blogpost toon ik je hoe ik ze heb gecombineerd.

Deze rooskleurige ketting van H&M kocht ik tijdens mijn reis naar Milaan voor ongeveer € 10. Ik hou enorm van pastelkleuren en was dus meteen verkocht. Pastel kan je combineren met andere pasteltinten of juist met heel donkere kleuren. Ik combineerde de ketting eerst met een blauw kleedje van Zara en daarna met het zwartje jurkje dat ik bij Lily in Mechelen kocht (klik hier voor de shoplog). Deze ketting zorgt ervoor dat je look er meteen veel chiquer uitziet.
Welke combinatie vind jij het mooist?

H&M 

Blauw kleedje - Zara

Zwart kleedje - Lily

Een statement necklace kan je outfit niet alleen chiquer maken, het kan ook zorgen voor een stoerder effect. Deze ketting kreeg ik van een vriendin, ik geloof dat ze hem bij H&M kocht. Het is mijn favoriet, je kan hem op zoveel kleren dragen! Hier combineerde ik hem met een sweatshirt van Bershka. Enkel nog een zwarte broek/short/rok en je hebt een stoere en stijlvolle outfit!

H&M

sweatshirt - Bershka - € 19.99

Deze ketting kocht ik tijdens de solden voor € 3 bij H&M, een koopje! Het is een heel speelse en zomerse ketting en kan een simpel kleedje meteen opvrolijken. Ook dit kleedje kocht ik bij H&M.

H&M - € 3

H&M

Ook bij Stradivarius kocht ik een statement necklace, deze goud/witte versie combineerde ik met een gebloemd kleedje van H&M. Ik koop echt te veel bij H&M haha! 



Stradivarius

H&M

Tot slot heb ik nog deze ketting van Hema. Het is geen statement necklace maar hij geeft toch een leuke touch aan je outfit. Het okergele sweatshirt van H&M heeft reeds een druk patroon, een statement necklace zou dus over the top zijn. Het sweatshirt kan je combineren met een broek of je kan hem dragen over een kleedje wanneer het wat kouder is. Ik heb het bijvoorbeeld al gecombineerd met het kleedje hierboven.

Hema

H&M


Bij H&M hebben ze een groot assortiment van kettingen. In vergelijking met andere winkels zijn ze bij H&M wel goed geprijsd, zeker tijdens de solden kun je er echte koopjes scoren. Ook bij Six, Hema en Veritas kan je mooie exemplaren vinden.

Dragen jullie graag een statement necklace?

-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow