29 augustus 2014

Currently loving #1




In deze 'Currently loving' post toon ik jullie zes dingen die ik de laatste tijd veel gebruik, heb gespeeld, bekeken en gelezen. Het zijn de laatste dagen van de vakantie dus wil ik nog even genieten van het kijken van series en het lezen van boeken. Vanaf volgende week moet ik weer huiswerk maken en leren voor testen, dan zal ik daar dus veel minder tijd voor hebben. 


Pretty Little Liars
Ik was de laatste tijd 'The Vampire Diaries' (aanrader) aan het volgen en was Pretty Little Liars even uit het oog verloren. Ik was al bij seizoen drie gekomen en de DVD box stond op mijn kast, maar het kwam er maar niet van. Deze week besloot ik weer een aflevering te kijken, maar als je er bij PLL aan begint, kan je niet meer stoppen. Ik heb ondertussen weer al 10 afleveringen gezien. (Ik had wel wat schade in te halen.) PLL is echt mijn favoriete serie en iedereen zou het gezien moeten hebben!




Folt
Ik ontdekte deze week ook een nieuw spelletje op m'n IPhone, nl. Folt. Je moet telkens een blokje 'uitvouwen' en zo drie blokjes van de zelfde kleur met elkaar verbinden. Ik ben het een paar dagen aan het spelen en zit al bij het 42e level. Ja, het is verslavend.



★ Gewoon Joy
Joy Anna Thielemans is een (mijn favoriete) actrice uit de serie Thuis, presentatrice en heeft sinds kort een wekelijkse column bij het tijdschrift Flair. Ze schreef onlangs een boek waarin ze vertelt over zichzelf en de perfectie, die ze laat uitschijnen op haar social media accounts, wil doorbreken. Dat moest ik natuurlijk hebben. Ik heb het in twee dagen uitgelezen en heb het met veel joy gelezen. Het staat vol met leuke foto's, lijstjes en post-it's. Geweldig. 



★ Sébium Hydra van Bioderma
Ik heb vaak last van rode plekjes door puistjes op m'n voorhoofd en kin. Onlangs was ik wat aan het rommelen in de badkamer en vond ik deze hydraterende crème voor een acnehuid. Ik smeerde het op de rode plekjes voor ik ging slapen en de volgende ochtend waren deze helemaal verdwenen. Super!




★ L'Oréal Infallible Nail
Ik maakte al eens een review van deze nagellak (klik hier voor de link) en ben er helemaal verliefd op geworden. Hij heeft een super mooi kleurtje en blijft zo goed als twee weken zitten. You gotta love it!


Selfmade lipbalm
Natuurlijk mag ook mijn zelfgemaakte lippenbalsem niet in dit rijtje ontbreken. Hij maakt m'n lippen heel zacht en is fijn in gebruik. Wil je er ook zelf eentje maken? Klik hier voor de link!



Zo, dit was de eerste 'Currently loving' post. Hopelijk vonden jullie het leuk! Waar hou jij tegenwoordig van?
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow