7 augustus 2014

Create it your way TAG


Ik zag de 'Create it your way' tag al op verschillende blogs voorbij komen. Ik vind hem heel origineel en het leek me wel leuk deze ook eens in te vullen. Ik koos er de 10 leukste vragen uit:


1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Het zou een super zoete en fruitige geur worden. Met citroen, aardbei, ananas, mango, meloen en allerlei andere fruitsoorten. Perfect tijdens lange zomeravonden.

2. Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Het zou de meest perfecte kleur rood zijn. Rood staat altijd mooi op je nagels en je kan het het hele jaar door dragen!



3. Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Het zou waarschijnlijk een roman zijn. Zo'n typisch liefdesverhaal met happy end, I love it!

4. Als je een film zou maken, wie zou daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Een verfilming van mijn boek misschien? :) Een romantische komedie met Zac Efron en Jennifer Lawrence in de hoofdrollen, perfect toch?

5. Als ik een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en en wat zou je verkopen?
Het zou een super schattig en uniek winkeltje zijn. Ik zou er originele kleren, schoenen en accessoires verkopen en helemaal mee zijn met de mode!



6. Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Een robot die m'n kamer opruimt, wie wil dat nu niet?

7. Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app die je outfit voor je samenstelt. Dan hoef je 's ochtends geen moeilijke keuzes te maken! ;)

8. Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien en waar zou het leven?
Een kruising tussen een konijn en een kat misschien? Het zou in ieder geval een schattig en lief huisdiertje zijn, waar je heel veel vriendschap van krijgt.

9. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat zijn?
Oh, ik hou van ijs! Ik zou ijs maken met ice tea smaak, super fris én lekker!

10. Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hou zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
Mijn droomhuis? Een grote villa op een prachtig wit strand met een zwembad, inloopkast, cinema,... Blijven dromen zeker?

Wat zou jij graag uitvinden?

-xxx-

4 opmerkingen:

  1. Mocht die film ooit uitkomen, laat het dan even weten want het klinkt best wel geweldig. :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf dit zo'n leuke tag vinden! Dat droomhuis klinkt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloglovin

Follow