22 augustus 2014

Back to school outfit inspiration



Hier lig ik dan in mijn zetel dit artikel te schrijven. Mijn been in het gips. Ja, echt. Ik sloeg woensdag mijn voet (heel hard) om tijdens het tennissen en zit nu tot (hopelijk maar) volgende week in het gips. Vreselijk! Ik mag er niet op steunen en moet dus gewoon een hele week zitten/liggen en rusten. En dat in de laatste week van m'n vakantie. 

Dit betekent dat ik ook niet echt foto's of DIY's kan gaan maken, dus heb ik vandaag een outfit inspiration voor jullie. School komt er bijna aan en dan sta ik elke ochtend weer voor mijn kleerkast en weet ik niet wat aan te trekken. Want meisjes hebben twee problemen: hun kleerkast is te klein, maar ze hebben nooit iets om te dragen. ;)

 OUTFIT:
1. Oorringen (6 paar): New Look - € 6.99
2. Blouse: H&M - € 29.99
3. Coat: New Look - € 39.99
4. High waist broek: H&M - €14.99
5. Horloge: Urban Outfitters - € 30.00
6. Schoenen: Eram - € 69.90

Wat vinden jullie van deze outfit?
-xxx-

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow