8 juli 2014

What's in my bag?


Een tijdje geleden kocht ik een nieuwe tas bij Urban Outfitters. Het is een kleine schoudertas maar er is plaats genoeg voor alles wat je nodig hebt om bijvoorbeeld een dagje shoppen te overleven. In deze blogpost toon ik je wat er allemaal in zit. 


The bag.


Toen ik deze tas bij Urban Outfitters zag, was ik meteen verkocht! Hij is heel mooi, handig en hij was in solden, wat moet je meer hebben? Ik betaalde ongeveer 18 euro, echt een koopje dus! 







De tas heeft 1 'groot' vak met drie kleine zakjes, een klein vakje achteraan en een voorvak in de vorm van een portemonnee. Dit voorvak vind ik super handig, zo kan je bv. heel snel je treinticket, klantenkaarten,... nemen of wegstoppen. 


What's in my bag?


Het is niet veel, maar meer heb ik niet nodig. Mijn portemonnee en gsm heb ik altijd bij me, ook een pakje zakdoekjes neem ik altijd met me mee. Verder heb ik nog de Maybelline Baby Lips Cherry Lip Balm en een h&m lippenbalsem bij me, heerlijk! 



Ik hou ervan wanneer mijn handen zacht aanvoelen, daarom neem ik ook steeds deze kleine L'Occitane handcrème mee. 
Ik draag graag een parfum maar tegen de avond ruik je het vaak niet meer. Een tijdje geleden kocht ik deze kleine navulbare parfumverstuiver bij Ici Paris XL, je kan het vullen met eender welk parfum en het is heel handig om mee te nemen. 
In mijn tas zit ook een nagelknipper, mijn nagels scheuren vaak en dan kan ik deze wel gebruiken. 
Tot slot heb ik ook steeds een balpen bij me, die kan altijd wel van pas komen. 

What's in your bag? 

-xxx-








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow