31 juli 2014

Travel Bucket List


Ik heb een grote passie voor reizen. Ik hou er enorm van reizen te maken en alles vast te leggen met mijn camera. Er zijn nog zo veel plekken die ik wil zien en daarom maakte ik een travel bucket list. Op internet zocht ik foto's van allerlei steden, landen of plaatsen waar ik graag naartoe wil, of waar ik al naartoe ben geweest. In een boekje dat ik onlangs bij Action kocht (0.89€)  maakte ik dan mijn bucket list.



True!






In Europa zijn er al redelijk wat steden die ik kon afvinken maar daarbuiten ben ik nog niet veel geweest. Dit is natuurlijk ook logisch, ik ben nog maar 16 jaar oud. Mijn lijst is helemaal nog niet af, er zijn nog zeer veel steden die ik ga toevoegen, denk maar aan Cuba, San Francisco en Chicago.

Inspiratie nodig? In het boek 100 mooiste steden, dat ik ook bij Action kocht, staan nog tal van steden die je doen wegdromen. Let's travel!



Ik hoop dat ik ooit mijn hele lijst kan afvinken en alles gezien heb wat ik wou zien, maar voor nu blijf ik dromen. 


Welke landen, steden of plaatsen staan zeker op jouw travel bucket list?
-xxx-



2 opmerkingen:

Bloglovin

Follow