6 juli 2014

Shoplog Lily



Toen ik gisteren het winkeltje 'Lily' in Mechelen ontdekte, was ik meteen verkocht! Ik ging een kijkje nemen en kwam niet met lege handen terug! In deze blogpost toon ik je wat ik heb gekocht.


Er waren veel items in solden en ik kocht drie kleedjes en een paar schoenen met 50% korting.







Allereerst kocht ik deze espadrilles. Ze zijn gemaakt van een soort namaak leer en de bovenkant is bedekt met kleine, zilveren rondjes. Super leuk! 



Voorkant
Achterkant
Het is zomer en dan draag ik het liefst fleurige prints, dit kleedje is dan ook perfect voor mooie zomerdagen. Het model is redelijk simpel: aansluitend bovenaan en een wijdere, geplooide rok onderaan. Aan de achterkant is er een grote strik die het kleedje een extra girly effect geeft. 




Dit kleedje is heel simpel maar toch heel leuk en zomers! Het heeft een mooi azteken patroon en valt onderaan in plooitjes.



Voorkant
Achterkant
Detail voorkant
Tot slot kocht ik nog dit zwarte kleedje. Het is gemaakt van een zeer dikke stof en is dus niet aan te raden op heel zonnige dagen. Door die stof kan je het kleedje wel langer blijven dragen en dat is natuurlijk een voordeel. Het is net zoals het eerste kleedje bovenaan mooi aansluitend en valt onderaan ook in plooien. 



Wanneer je in Mechelen bent, moet je zeker eens langs gaan bij Lily of je kan een kijkje nemen op de webshop!

-xxx-









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow