7 juli 2014

DIY oorbellenhouder


Ik ben dol op oorbellen en draag ze bijna elke dag. Ik heb er veel en dan is het moeilijk om ze allemaal ordelijk te houden, daarom deze handige DIY! 





Benodigdheden:

- kader (deze kocht ik bij Urban Outfitters) 
- (gekleurd) papier 
- schaar
- lijm 
- naald
- potlood

Hoe maak je het?





1. Neem het glas uit de kader, dit heb je niet nodig.




2. Teken de vorm van de achterkant van de kader over op het papier. Dit papier gebruik ik om de kader mooier te maken. Ik gebruik hier gewoon een wit papier omdat de kader reeds een patroon heeft. Gebruik je een effen kader, dan kan je een gekleurd papier of een papier met print gebruiken, dat maakt je kader extra leuk! 



3. Knip de rechthoek uit.




4. Plak het papier op de achterkant van de kader. Ik gebruik een lijmroller, dit is makkelijker dan een gewone lijmstick. Je gebruikt best alleen lijm aan de zijkanten, in het midden zullen de oorbellen komen en anders moeten deze door de lijm. 




5. Prik met een naald gaatjes in de achterkant van de kader. Laat genoeg plaats tussen de gaatjes zodat de oorbellen er naast elkaar in passen.



6. Stop de achterkant terug in de kader.






Et voilà! Een super simpele maar toch mooie opbergplaats voor je oorbellen!

-xxx-





3 opmerkingen:

Bloglovin

Follow