6 juli 2014

And that's who I am TAG


Hey, welkom op mijn blog! Ik  ben Emmelien, ben bijna 16 jaar en woon in België. 

Mijn eerste blogpost is meteen een tag, zo kunnen jullie mij wat beter leren kennen. Op weheartit vind je honderden 'and that's who I am' foto's: afbeeldingen met kleine dingen waarin je jezelf kan terugvinden. Ik heb enkele afbeeldingen uitgekozen die mij typeren.






Ik heb lang, licht bruin, krullend haar. Ik heb wel eens een bad hair day, maar wie niet? Over het algemeen ben ik wel tevreden met mijn krullende haren.



Ik ben een apart geval. Schrijven doe ik met mijn linkerhand maar knippen, tennissen, en alle andere dingen waar je je handen voor nodig hebt, doe ik met rechts. Raar!



Ik ben een echte 'shopaholic', ik ben dol op shoppen en zou het wel elke dag kunnen doen. Ik ben dan ook veel bezig met mode en probeer altijd mee te zijn met de laatste trends.




Ik kan helemaal niet zingen, toch hou ik er heel erg van en doe ik het de hele dag door. Ben ik nu thuis, op school, in de supermarkt of op de fiets, ik zing de hele tijd en dat vaak tot grote ergernis van vrienden en familie.




Ik hou van reizen en ooit wil ik een wereldreis maken. Er zijn zoveel mooie plekken op de wereld en ik wil er zoveel mogelijk zien! 




Ik ben enorm gehecht aan herinneringen en probeer dan ook zoveel mogelijk vast te leggen op beeld. Ik heb mijn telefoon altijd op zak en maak foto's van alles! 



Zo, dit was mijn allereerste blogpost en tag! 
- xxx -


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bloglovin

Follow